Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Studium a COVID-19
Studium a COVID-19
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Viktor Pacholík |
---|---|
Šetření: | 26. 05. 2020 - 01. 10. 2020 |
Počet respondentů: | 2657 |
Počet otázek (max/průměr): | 75 / 38.03 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 60,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.13:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník je určen výhradně vysokoškolským studentům prezenční i kombinované formy studia včetně studentů postgraduálních.
Dobrý den, milé studentky a studenti.
Situace, kterou v posledních měsících prožíváme, je bezesporu neobvyklá. Vaše odpovědi na několik otázek by mohly přispět k hlubšímu poznání toho, jakým způsobem ovlivnilo zrušení přímé výuky prožívání studentů vysokých škol ve studijním i osobním rozměru. Prosíme vás o věnování následujícím otázkám několika minut ze svého programu.
Za ochotu podělit se s námi o Vaše názory a postoje děkujeme.
Ivo Jirásek & Viktor Pacholík
Odpovědi respondentů
1. V současné době jsem studentem vysoké školy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 75].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2590 | 97,48 % | 97,48 % |
ne | 47 | 1,77 % | 1,77 % |
Yes | 15 | 0,56 % | 0,56 % |
Không | 3 | 0,11 % | 0,11 % |
Evet | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
2. 1. V následující otázce zvažujte oblast studia v obecné rovině.
1 - vůbec neovlivnilo 7 - velmi ovlivnilo
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Z hlediska studia mě zrušení přímé výuky ovlivnilo. | 4.753 | 3.065 |
3. 2. Pokuste se zhodnotit, v jaké míře souhlasíte s následujícími výroky:
1 - vůbec nesouhlasím 7 - zcela souhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Zrušení přímé výuky pro mě znamenalo menší studijní zátěž. | 3.533 | 4.021 |
Zrušení přímé výuky mi přineslo více volného času. | 4.396 | 4.326 |
E-learningová forma studia byla z hlediska sdíleného obsahu bohatší než běžné přednášky a semináře. | 2.647 | 2.962 |
E-learningová forma studia byla z hlediska formy zajímavější než běžné přednášky a semináře. | 2.535 | 2.889 |
Nezbytnost využívat elektronické informační zdroje namísto osobní návštěvy knihovny bylo z hlediska dosahu odborné literatury stejně hodnotné. | 3.95 | 3.904 |
Samostatná práce z domova mi vyhovovala více než osobní přítomnost ve výuce. | 3.684 | 4.21 |
Komunikace s učiteli prostřednictvím informačních technologií byla stejně hodnotná jako přímý kontakt. | 3.107 | 3.661 |
Komunikace s ostatními pracovníky prostřednictvím informačních technologií byla stejně hodnotná jako přímý kontakt. | 3.575 | 3.651 |
4. 3. V následující otázce zvažujte oblast osobního života v obecné rovině.
1 - vůbec neovlivnilo 7 - velmi ovlivnilo
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Z hlediska osobního života mě zrušení přímé výuky ovlivnilo. | 4.783 | 3.359 |
5. 4. Pokuste se zhodnotit, v jaké míře souhlasíte s následujícími výroky:
1 - vůbec nesouhlasím 7 - zcela souhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Omezení společenského života pro mě nepředstavovalo omezení. | 3.742 | 4.11 |
Kvalita mého života v době vládních opatření se nesnížila. | 4.332 | 3.865 |
Po celou dobu jsem se nedostal/a do rozpoložení nudy. | 4.416 | 4.917 |
V průběhu času jsem si vytvořil vcelku pevný denní režim, který se nyní snažím dodržovat. | 3.828 | 3.973 |
Více než obvykle jsem trávil/a čas na sociálních sítích. | 3.876 | 4.062 |
Čas jsem dokázal/a smysluplně naplnit. | 4.828 | 2.88 |
Bližší kontakt s rodinou pro mě znamenal obohacení. | 4.788 | 3.352 |
Vykonal/a jsem více práce/studia než v běžném životním režimu. | 4.073 | 4.325 |
6. 5. V následující otázce zvažujte oblast sociálního prostředí v obecné rovině.
1 - vůbec neovlivnilo 7 - velmi ovlivnilo
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Z hlediska vnímání sociálního prostředí mě zrušení přímé výuky ovlivnilo. | 4.462 | 3.112 |
7. 6. Pokuste se zhodnotit, v jaké míře souhlasíte s následujícími výroky:
1 - vůbec nesouhlasím 7 - zcela souhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Vládní opatření vnímám jako zásah do mé osobní svobody. | 3.386 | 3.857 |
Vládní opatření vnímám jako omezení mých práv. | 3.039 | 3.681 |
Podporuji zrušení přímé výuky jako správné rozhodnutí při ochraně zdraví. | 5.349 | 3.407 |
8. 7. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 1800 | 69,47 % | 67,75 % |
muž | 766 | 29,56 % | 28,83 % |
nechci odpovědět | 22 | 0,85 % | 0,83 % |
woman | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
женщина | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
9. 8. Věk:
Uveďte číslem, kolik let Vám bylo při posledních narozeninách.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 | 485 | 18,72 % | 18,25 % |
20 | 481 | 18,56 % | 18,1 % |
22 | 414 | 15,98 % | 15,58 % |
23 | 310 | 11,96 % | 11,67 % |
24 | 247 | 9,53 % | 9,3 % |
25 | 150 | 5,79 % | 5,65 % |
26 | 85 | 3,28 % | 3,2 % |
19 | 68 | 2,62 % | 2,56 % |
27 | 34 | 1,31 % | 1,28 % |
29 | 31 | 1,2 % | 1,17 % |
ostatní odpovědi | 286 | 11,04 % | 10,76 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 22.98 |
Minimum: | 20 |
Maximum: | 39 |
Variační rozpětí: | 19 |
Rozptyl: | 11.11 |
Směrodatná odchylka: | 3.33 |
Medián: | 22 |
Modus: | 21 |
10. 9. Kraj, ve kterém máte své bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Moravskoslezský kraj | 793 | 30,62 % | 29,85 % |
Liberecký kraj | 434 | 16,76 % | 16,33 % |
Středočeský kraj | 239 | 9,23 % | 9 % |
Jihomoravský kraj | 216 | 8,34 % | 8,13 % |
Zlínský kraj | 186 | 7,18 % | 7 % |
Hlavní město Praha | 178 | 6,87 % | 6,7 % |
Ústecký kraj | 125 | 4,83 % | 4,7 % |
Královéhradecký kraj | 121 | 4,67 % | 4,55 % |
Olomoucký kraj | 109 | 4,21 % | 4,1 % |
Kraj Vysočina | 71 | 2,74 % | 2,67 % |
Pardubický kraj | 41 | 1,58 % | 1,54 % |
Jihočeský kraj | 39 | 1,51 % | 1,47 % |
Plzeňský kraj | 28 | 1,08 % | 1,05 % |
Karlovarský kraj | 8 | 0,31 % | 0,3 % |
Moravian-Silesian Region | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Либерецкий край | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
11. 10. Místo bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velké město (nad 100.000 obyvatel) | 715 | 27,61 % | 26,91 % |
vesnice | 662 | 25,56 % | 24,92 % |
menší město (10.000 – 50.000 obyvatel) | 486 | 18,76 % | 18,29 % |
malé město (do 10.000 obyvatel) | 374 | 14,44 % | 14,08 % |
město (50.000 - 100.000 obyvatel) | 351 | 13,55 % | 13,21 % |
city (50,000 - 100,000 inhabitants) | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
город (50 000 - 100 000 жителей) | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
12. 11. Studium:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bakalářské | 1630 | 62,93 % | 61,35 % |
magisterské navazující | 741 | 28,61 % | 27,89 % |
bakalářské pětileté | 160 | 6,18 % | 6,02 % |
postgraduální doktorské | 57 | 2,2 % | 2,15 % |
master continuing | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
бакалавр | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
13. 12. Forma studia:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
prezenční studium | 2217 | 85,6 % | 83,44 % |
kombinované studium | 357 | 13,78 % | 13,44 % |
distanční studium | 14 | 0,54 % | 0,53 % |
full-time study | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
очное обучение | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
14. 13. Obor studia:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
humanitní a společenské vědy | 1067 | 41,2 % | 40,16 % |
technické obory | 481 | 18,57 % | 18,1 % |
medicínské a zdravotnické obory | 419 | 16,18 % | 15,77 % |
přírodní vědy | 250 | 9,65 % | 9,41 % |
umělecké obory | 108 | 4,17 % | 4,06 % |
Ekonomický obor | 12 | 0,46 % | 0,45 % |
Ekonomie | 11 | 0,42 % | 0,41 % |
Pedagogika | 10 | 0,39 % | 0,38 % |
Tělesná výchova a sport | 8 | 0,31 % | 0,3 % |
Učitelství | 6 | 0,23 % | 0,23 % |
Veterinární obor | 5 | 0,19 % | 0,19 % |
Sport | 5 | 0,19 % | 0,19 % |
ekonomický | 5 | 0,19 % | 0,19 % |
Ekonomické | 5 | 0,19 % | 0,19 % |
Ekonomika | 5 | 0,19 % | 0,19 % |
Speciální pedagogika | 4 | 0,15 % | 0,15 % |
veřejná správa | 4 | 0,15 % | 0,15 % |
Bezpečnost a kvalita potravin | 3 | 0,12 % | 0,11 % |
Veterina | 3 | 0,12 % | 0,11 % |
sportovní obor | 3 | 0,12 % | 0,11 % |
Textilní marketing | 3 | 0,12 % | 0,11 % |
Ekonomické obory | 3 | 0,12 % | 0,11 % |
Marketingové komunikace | 3 | 0,12 % | 0,11 % |
Psychologie | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Ochrana zvířat a welfare | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Veterinární | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Veterinární hygiena a ekologie | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Andragogika | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
kondiční specialista | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Sportovní | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Výživové poradenství | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Tělovýchova a sport | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Sportovní a kondiční specialista | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Pedagogické zaměření | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Informatika | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Ekonomicka fakulta | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Ekonomická | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
Filologie | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
architektura | 2 | 0,08 % | 0,08 % |
jsme medicína světa zemědělství | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
obor kvality potravin | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Potraviny | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ochrana zvířat... Nikdy nevím, kam zařadit | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
MVDr. 6tiletý mgr obor (v otázce "studium" nešlo zvolit) | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
magisterské nenavazující studium na Veterinární a farmaceutické univerzitě | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ochrana zvířat | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Veterina (studium je magisterské na 6 let, což nešlo zadat v otázce jedenáct) | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
VFU Brno | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
pravo | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
ekologické zaměření | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Sociální management | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ekonomické zaměření | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Hospodářská politika a správa | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
VPSD | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Vzdělávání dospělých | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
ekonomický obor - Finance a řízení | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
tělovýchova | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Sportovní a volnočasový pedagog | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
lazeňství | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Podniková ekonomika a Management specializace Management Hotelnictví | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
tělesná výchova | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
sport a tělesná výchova | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Tv a sport | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
edukace senioři | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
ochrana zvierat, welfare zvierat | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Bankovnictví | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
VES | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Wellness specialista | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Zemědělství | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Veterinární zaměření | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ekonomika. | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
veterinářství | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
historie | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ekonomické studium | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Sportovní studie | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
sportovní vědy | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Učitelství TV | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Management podniku, specializace podnikání | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Sportovní a rekondiční specialista | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Bezpečnosť potravín | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Marketing a management | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
management veřejné správy | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Filologie a překlad | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Anglická filologie | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Tělesná výchova a IT | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
nemčina vo sfére podnikania | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Francouzká filologie | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Geografie - Historie | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Učitelství pro 1. stupeň | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
FF, překladatelství, lingvistika | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Pedagogický | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Cizí jazyk , filozofická fakulta | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
kinantropologie | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
přírodovědecká fakulta + filozofická fakulta | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Matematika a tělesná výchova | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
v případě vyplnění by dotazník nebyl anonymní | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ekonomická Geografie a Regionální rozvoj | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Studium magisterské a obor Všeobecné lékařství | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Kombinace humánních a přírodních věd | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ped, Vv | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Přírodní a společenské vědy | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
zdravotně sociální práce | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
lingvistika | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Radiologický asistent | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Pedagogika pro 1. stupeň ZŠ | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
pedagogická fakulta OSU | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
medical and healthcare fields | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ekonomika a management ve službách | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Podniková ekonomika | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Textilní obory | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Přírodovědně-humanitni | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Přírodní vědy a cizí jazyk | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání a geografie se zaměřením na vzdělávání | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Marketing | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
management mezinárodního obchodu | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
IT | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Společenské vědy a zeměpis se zaměřením na vzdělávání | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
přírodovědno - humanitní a pedagogická | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Textil | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Tělesná výchova a Anglický jazyk | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Technicko-umelecke obory | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Jazyková studia | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
pedagogické studium | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
přírodní vědy + umělecké obory | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Hospodářská politika v globálním prostředí | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
ekonomické a hospodářské obory | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
učitelství 2. stupně ZŠ | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
učitelství zeměpis - občanská výchova | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Humanitní + přírodovědné | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Kombinace AJ a společenských věd | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
ekonomický... otázky v sekci 2 záleží předmět od předmětu, z čeho vyvozujete bližší kontakt s rodinou, stupnice 1-7 je moc dlouhá, je těžký si představit, co znamenají čísla uprostřed | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Zdravotne socialni pece | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
přírodovědně-humanitní a pedagogický | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
pedagogické | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Pedagogická fakulta | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Kombinace přírodních věd, uměleckého oboru a pedagogiky | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Textilní | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Humanitní i přírodní | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
гуманитарные и социальные науки | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
EF | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
pedagogické obory | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Pedagogika - dvouobor (humanitní i prirodovědný) | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Anglický jazyk a literatura | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Jazykověda | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Pedagogická fakulta a umělecká fakulta | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Kombinace humanitní-technické | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Speiální pedagogika - vycchovatelství | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Wellness | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
mezinárodní obchod | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
UMŠ | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
UTB: FHS - U1ZS | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ochrana zvířat- zemědělské | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Ekonomika a management | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
1.st.ZŠ | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Tělesná kultura | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Sport a tělovýchova | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Digitální design | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
FTK UPOL | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Sociální práce | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Universita NEISSE - Information and Communication managmant - letos jsem studoval v Polsku ve Wroclawi. | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
FTK, Tělesná výchova a sport, APA | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Multimedialni komunikace | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Účetnictví a daně | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Finanční matematika | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Multimédia | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Média a marketing | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Obor rekreologie na Fakultě tělesné kultury | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
FSpS MUNI | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
evropská studia a veřejná správa | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Pedagogika Zeměpis/Humanitní vědy | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
fmk | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Humanitní a umělecký obor | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
ochrana zvířat...nikdy nevím, kam to zařadit | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
15. 14. Aktuální ročník studia:
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 1105 | 42,66 % | 41,59 % |
2 | 755 | 29,15 % | 28,42 % |
3 | 468 | 18,07 % | 17,61 % |
4 | 128 | 4,94 % | 4,82 % |
5 | 111 | 4,29 % | 4,18 % |
6 | 14 | 0,54 % | 0,53 % |
2020 | 7 | 0,27 % | 0,26 % |
2019 | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
14 | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.9 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.85 |
Směrodatná odchylka: | 0.92 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
16. Závěrem bychom Vás rádi požádali o vyplnění dotazníku osobnostních typů MBTI. Přejete si nyní vyplnit dotazník?
V dotazníku Vás čeká 56 rychlých otázek.
Získaný osobnostní profil bychom rádi dali do vztahu s Vašimi odpověďmi, které jste nám poskytli výše. Pokud se rozhodnete dotazník vyplnit, budeme velmi rádi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, vyplním dotazník → otázka č. 17, ne, nepřeji si vyplnit dotazník → otázka č. 75].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, nepřeji si vyplnit dotazník | 1527 | 58,96 % | 57,47 % |
ano, vyplním dotazník | 1061 | 40,97 % | 39,93 % |
no, I do not wish to complete the questionnaire | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
да я заполню анкету | 1 | 0,04 % | 0,04 % |
17. Pokud jste dotazník MBTI již vyplňovali a znáte hodnoty jednotlivých škál, můžete je zadat rovnou. Co si přejete udělat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Chci zadat výsledky, které znám z dřívějšího vyplnění testu. → otázka č. 74, Chci spustit celý test MBTI. → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chci spustit celý test MBTI. | 1206 | 93,42 % | 45,39 % |
Chci zadat výsledky, které znám z dřívějšího vyplnění testu. | 85 | 6,58 % | 3,2 % |
U každé položky bez velkého přemýšlení přidělte 5 bodů té, která vám více vyhovuje.
Pokud cítíte, že pro vás platí obě varianty, body rozdělte mezi obě položky (3 body jedné položce a 2 body druhé, nebo 1 bod jedné položce a 4 body druhé).
Součet přidělených bodů mezi obě položky musí být vždy 5!
U každé otázky musíte rozdělit všech pět bodů.
18. Raději
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
řešíte nový a komplikovaný problém. | 2.341 | 1.676 |
pracujete na něčem, co jste již dělali dříve | 2.707 | 1.695 |
19. Rádi
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
pracujete v tichém prostředí | 3.331 | 2.055 |
jste tam kde se něco děje | 1.734 | 2.122 |
20. Při posuzování jiných se řídíte spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
zákonitostmi než okamžitými okolnostm | 2.435 | 1.489 |
okolnostmi než trvalými zákonitostmi | 2.593 | 1.488 |
21. Máte sklon vybírat si:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
spíše pečlivě | 3.342 | 1.858 |
poněkud impulzivně | 1.712 | 1.901 |
22. Ve společnosti, na večírku apod. se zpravidla bavíte:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
s několika málo lidmi, které dobře znát | 3.741 | 1.869 |
s mnoha lidmi, včetně těch, které znáte málo nebo vůbec ne | 1.305 | 1.91 |
23. Jako ředitel/ka firmy byste od svých podřízených spíše uvítal/a:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
zprávu o tom, jak jejich oddělení přispělo firmě jako celku | 2.711 | 1.774 |
zprávu o tom, jak si jejich oddělení vedlo samo o sobě | 2.377 | 1.792 |
24. Předpokládejte, že jste manager/ka a potřebujete přijmout svého asistenta. Jak byste asi postupoval/a?
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
uvažoval/a bych, jak se naše osobnosti shodnou nebo budou doplňovat | 2.314 | 1.682 |
zvažoval/a bych, soulad mezi popisem práce a uchazečovými schopnostmi | 2.776 | 1.644 |
25. Když na něčem pracujete:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
raději věci dokončíte a dostanete se k určitému závěru | 3.514 | 1.827 |
často ponecháváte konec otevřený pro případné změny | 1.544 | 1.866 |
26. Na večírcích, ve společnosti:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
se raději většinou zdržíte déle, protože tak se zpravidla lépe pobavíte | 3.065 | 2.58 |
odcházíte co nejdříve, zdržíte se jenom, abyste neurazili, protože vás to vyčerpává | 1.944 | 2.589 |
27. Zajímá vás více:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
to, co bylo a co je | 2.415 | 1.444 |
co může být | 2.678 | 1.48 |
28. Když posloucháte, jak někdo hovoří o nějaké záležitosti, obvykle se pokoušíte:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vztáhnout to na své vlastní zkušenosti a porovnávat, zda to odpovídá | 2.51 | 1.519 |
hodnotit a analyzovat danou situaci | 2.566 | 1.552 |
29. Když na něčem pracujete, jste raději:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
když máte přehled a udržíte si věci pod kontrolou | 3.5 | 1.321 |
když můžete zkoušet různé možnosti | 1.585 | 1.424 |
30. Když vám zvoní doma nebo v kanceláři telefon, obvykle
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
to považujete za rušení | 2.451 | 3.019 |
nevadí vám to zvednout | 2.582 | 3.028 |
31. Je horší
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
„mít hlavu v oblacích“ | 2.056 | 2.129 |
„držet se při zdi“ | 2.962 | 2.124 |
32. Ve vztahu k okolí jste spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
objektivní | 2.542 | 1.687 |
osobní | 2.514 | 1.706 |
33. Vadí vám více, když:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
je více věcí rozpracovaných | 3.908 | 1.768 |
už je všechno hotovo | 1.101 | 1.776 |
34. Když někam telefonujete:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
nebojíte se, že něco zapomenete | 1.631 | 2.472 |
připravíte si, co budete říkat | 3.377 | 2.498 |
35. Když diskutujete o problému se svými kolegy, je pro vás snadné:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vidět věci v širším rámci | 2.567 | 1.331 |
postřehnout zvláštnosti a specifické rysy dané situace | 2.494 | 1.335 |
36. Která slova vás popisují lépe? Jste spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
analytický typ | 2.11 | 2.204 |
vciťující se typ | 2.946 | 2.19 |
37. Často:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
když něco začínáte, vše si předem sepíšete a naplánujete, protože většinou nesnášíte, když později musíte něco podstatně měnit | 2.843 | 2.496 |
neplánujete a necháváte věci vyvíjet se tak, jak se k nim postupně dostáváte | 2.188 | 2.524 |
38. Ve společnosti jiných lidí spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
začínáte rozhovor sami | 2.078 | 2.26 |
přenecháváte iniciativu druhým | 2.95 | 2.237 |
39. Když pracujete na přidělené práci, máte tendenci k
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
plynulé a nepřetržité práci | 2.52 | 2.519 |
práci s velkými výdeji energie a následnými „prostoji“ | 2.519 | 2.545 |
40. V jaké situaci se cítíte lépe
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
přehledné, strukturované, s pevným rozvrhem | 3.588 | 1.699 |
proměnlivé, nestrukturované, s překvapeními | 1.446 | 1.735 |
41. Je horší:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
být nespravedlivý | 3.108 | 1.873 |
nemít slitování | 1.976 | 1.969 |
42. Řekli byste o sobě, že vaší silnou stránkou je spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
smysl pro realitu | 2.499 | 2.043 |
představivost | 2.562 | 2.101 |
43. Když zvoní telefon:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
spěcháte, abyste jej zvedli první | 2.024 | 2.402 |
doufáte, že jej zvedne někdo jiný | 2.978 | 2.412 |
44. Moje jednání vede a řídí více:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
hlava | 2.779 | 1.648 |
srdce | 2.289 | 1.681 |
45. Více obdivu si zaslouží schopnost:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
umět si věci předem dobře zorganizovat a být metodický/á | 1.838 | 1.471 |
rychlé adaptace a vyjít s tím, co právě je | 3.256 | 1.42 |
46. Když vás napadne nová myšlenka, obvykle:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
po ní vzplanete | 2.506 | 1.919 |
raději o ní hloubáte o něco déle | 2.562 | 1.927 |
47. Řekli byste, že jste spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
důvtipní | 2.232 | 1.546 |
praktičtí | 2.835 | 1.505 |
48. Raději slyšíte:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
konečný a neměnný výrok | 3.459 | 1.719 |
zkusmý a předběžný výrok | 1.587 | 1.727 |
49. Je větší chyba být:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
tolerantní a smířliví | 1.659 | 1.811 |
nekompromisní a kritičtí | 3.368 | 1.804 |
50. Jste spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
ranní ptáče | 1.792 | 2.864 |
noční sova | 3.237 | 2.861 |
51. Na jednáních vás pohoršují lidé, kteří:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
přicházejí s mnoha nejasně načrtnutými, nepromyšlenými nápady | 3.006 | 2.074 |
prodlužují jednání mnoha praktickými podrobnostmi | 2.017 | 2.089 |
52. Při práci dáváte většinou přednost tomu, zabývat se:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
idejemi, principy, myšlenkami | 2.866 | 1.663 |
lidmi, osobami, aktéry | 2.207 | 1.68 |
53. O víkendech máte tendenci:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
plánovat, co budete dělat | 2.435 | 2.397 |
necháte, aby se věci vyvinuly, a rozhodujete se v průběhu událostí | 2.621 | 2.384 |
54. Při jednání máte sklon:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
rozvíjet své myšlenky v průběhu toho, jak mluvíte | 2.765 | 2.197 |
hovořit pouze po pozorném rozvážení toho, co chcete sdělit | 2.272 | 2.181 |
55. Když něco čtete, obvykle:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
se soustřeďujete ve svých úvahách na to, co je v daném textu napsáno | 2.74 | 1.963 |
čtete mezi řádky a vztahujete slova i k jiným námětům a tématům | 2.297 | 1.958 |
56. Když se máte rozhodnout ve spěchu, často:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
se cítíte nepříjemně a přejete si získat více informací | 3.102 | 2.111 |
jste schopni se rozhodnout i s údaji, které máte v danou chvíli k dispozici | 1.948 | 2.116 |
57. Raději byste pracovali pro organizaci, kde:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
byste měli práci s intelektuální motivací | 2.346 | 1.987 |
byste byli zaujati jejími cíli a posláním | 2.734 | 1.962 |
58. Co vám imponuje více:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
logicky bezrozporné, konzistentní myšlení a uvažování | 1.969 | 1.793 |
dobré, vřelé, harmonické mezilidské vztahy | 3.099 | 1.795 |
59. V písemném projevu dáváte přednost:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
věcnému stylu | 3.141 | 1.986 |
obraznému, metaforickému styl | 1.905 | 2.012 |
60. U dveří náhle zazvoní zvonek. Jste spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
podrážděni, kdo to k vám zase „leze“ | 2.588 | 2.436 |
potěšeni, že se na vás někdo přišel podívat | 2.423 | 2.446 |
61. Dáváte přednost tomu:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
nechat věci, aby se sami přihodily | 2.318 | 2.007 |
zajistit, aby všechno bylo předem připraveno | 2.729 | 1.987 |
62. Charakterizují vás spíše:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
četné, spíše letmé a povrchní kontakty a vztahy s více lidmi | 0.961 | 1.222 |
trvalé, pevné a dlouhodobé vztahy a kontakty s několika málo lidmi | 4.078 | 1.157 |
63. Cítíte se zpravidla lépe:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
po konečném rozhodnutí | 3.961 | 1.338 |
když jsou věci ještě otevřeny | 1.088 | 1.404 |
64. Spolehnete se spíše na svou:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
zkušenost | 2.763 | 1.52 |
intuici a tušení | 2.303 | 1.52 |
65. Jste si jistější:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
při logických úsudcích – správné-nesprávné | 2.871 | 1.778 |
při hodnotových soudech – dobré-špatné | 2.194 | 1.819 |
66. Raději se rozhodujete:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
poté co jste si zjistili mínění ostatních | 2.279 | 1.791 |
především podle vlastního uvážení | 2.766 | 1.77 |
67. Obvykle dáváte přednost tomu:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
použít osvědčené metody, které znám, spíše než | 2.905 | 1.355 |
vymýšlet a zkoušet, jak by se věci daly dělat nově a jinak | 2.149 | 1.386 |
68. Raději:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
se zabýváte tím co je | 2.301 | 1.401 |
přemýšlíte o různých možnostech | 2.763 | 1.403 |
69. K závěrům a rozhodnutím dospíváte především na základě:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
věcného zdůvodnění a logické analýzy | 2.329 | 1.637 |
na základě toho, co cítím, že je správné, a v co věřím, že je lidsky přijatelné | 2.738 | 1.637 |
70. Nemáte rád/a:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
předem jasně nalinkované a naplánované věci se závaznými termíny | 2.074 | 2.051 |
když jsou věci volné a nezávazné, bez pevného časového omezení | 2.929 | 2.044 |
71. Nejhezčí chvíle nejraději prožíváte:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
spíše s mnoha přáteli, s lidmi s nimiž si rozumím, aniž je nutně musím znát nějak mimořádné dlouho | 0.867 | 1.205 |
s několika málo lidmi, které dlouho a dobře znám | 4.17 | 1.151 |
72. Máte ve zvyku:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
poznamenávat si důležité schůzky a věci, které musím udělat či zařídit do diáře | 3.557 | 2.713 |
omezovat takovéto poznámky na minimum | 1.458 | 2.714 |
73. Jednáte spíše na základě:
Rozdělte 5 bodů mezi obě možnosti.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vnitřního přesvědčení a pocitu, že je něco správné, které už nemusíte dále příliš zkoumat | 3.095 | 1.581 |
objektivně ověřitelných závěrů | 1.936 | 1.602 |
74. Vyplňte prosím hodnoty získané v jednotlivých škálách.
Do polí níže vložte číslem získané hodnoty.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
32 | 4 | 19,05 % | 0,15 % |
4 | 4 | 19,05 % | 0,15 % |
61 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
39 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
12 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
31 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
69 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
68 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
65 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
35 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
56 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
58 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
42 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
1 | 3 | 14,29 % | 0,11 % |
54 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
46 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
88 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
41 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
59 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
51 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
15 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
47 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
53 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
71 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
29 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
11 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
E | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
S | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
3 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
F | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
J | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
8 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
30 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
70 | 2 | 9,52 % | 0,08 % |
78 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
22 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
67 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
33 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
ENFP-A | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
49 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
25 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
75 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
72 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
84 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
24 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
45 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
9 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
INTP-A | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
44 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
89 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
85 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
99 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
97 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
I | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
N | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
2 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
7 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
5 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
21 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
79 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
66 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
34 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
60 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
40 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
69% | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
31% | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
42% | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
52% | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
54% | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
46% | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
24% | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
76% | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
57 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
43 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
36 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
64 | 1 | 4,76 % | 0,04 % |
75. Chtěli byste nakonec doplnit nějaký vzkaz, podnět nebo nám zanechat mailovou adresu, abychom Vás mohli informovat o výsledcích šetření apod.?
Nepovinná otázka bez publikování výsledků veřejnosti (odpovědi jen v CSV a XLS přihlášeného zadavatele).
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.